måndag 4 juni 2012

La Leia

För ett tag sedan blev jag inbjuden till min favorit underklädesbutik här i Malmö, La Leia, för en liten underklädesprovning och ett härligt samarbete. Jag kan erkänna att jag var väldigt nervös då den enda som sett mig i underkläder är Henrik, i alla fall på väldigt länge...

Graviditet, amning och sommarkilo tär på förtroendet även om jag nu för första gången i mitt liv känner mig väldigt tillfreds med min kropp.
I butiken hjälpte Erika mig att hitta de perfekta underkläderna och det visade sig, som det gör hos så många andra med, att jag hade helt fel storlekar. Jag går runt i för små kupor, (jag har trott jag haft 75B alltid, ja sen jag fick tuttar faktiskt och till och med när jag ammade och nu efter haha) och för stora trosor.
Tur det var på det hållet...Ehehe...

Erika visade lite hur man klär sig så att underkläderna blir en del av outfiten och jag måste erkänna att om man går runt i så snygga underkläder vill man att det ska synas lite grann. Jag har alltid varit rädd för att det ska bli tacky om man visar för mycket hud eller underkläder men här är det bara smakfullt som gäller.
La Leias egna blogg kan man idag se bilder från vår "plåtning".
Tveka inte att gå in och känn och titta på underkläderna i butiken i Malmö och fråga Erika och hennes duktiga medarbetare om hjälp. Jag känner mig så fin och är så glad att jag gjorde detta.
För er som bor lite längre bort kan man enkelt gå in och inspireras via bloggen, få hjälp av kundtjänst och beställa från webbshoppen.

Tusen tack Erika och Harriet för vägledningen och de fina underkläderna.






Jag fick ett underbart set från Elle MacPherson. 
Serien heter Artistry och finns både i naturvit och svart.
Finns att köpa i La Leias butik i Malmö och på webshopen.

Om La Leia


Underklädesbutik på Södra Förstadsgatan i Malmö som legat där i ca 20 år, men för 3 år sedan togs den över av nya friska fläktar och tog sig namnet La Leia, döpt efter ägarinnan Erikas dotter. Sedan dess börjat kommunicera med sina kunder genom sociala medier som facebook och blogg, vilket blivit mycket uppskattat av kundkretsen. Sedan mars i år startade La Leia dessutom en webbshop för att kunna öppna sitt sortiment för hela Nordens kvinnor. 

Har storlekar för nästan alla kvinnor: A till I kupor med både små och stora omkretsar. "Exclusively selected" står för noggrant utvalda underkläder i hög kvalité, kräsen design och bra passform. Alltid uppdaterade av det nyaste på den internationella underklädesmarknaden, och är i många fall först i Norden/Sverige att ta in nya märken. 

I La Leias butik i Malmö får du hjälp underklädesexperter som hjälper dig hitta en modell, design och storlek som är rätt för dig och dina önskemål. Samma personal finns på andra sidan telefontråden gällande webbshoppens kundtjänst. 
Framför allt, vi älskar underkläder och vill att våra kunder ska känna samma glädje!



11 kommentarer:

  1. Det var ju jättefint!
    Den gula var ju jättefräck, och den måste ju synas :)

    SvaraRadera
  2. Det var fantastisk kul att ha dig i butiken! Både för att kunna hjälpa dig och för att du är så fin. /Erika

    SvaraRadera
  3. Härli8gt och se bilderna. Du är jättevacker och och kan utan problem visa upp dig i underkläder. Man får kolla in den affären. Det låter bra att de har kupor upp till I. Har man bröst är det inte lätt att hitta snygga BH:ar som dessutom sitter skönt.

    SvaraRadera
  4. Oj va snygg du e!! La leia är en superbra butik, mycket hjälpsam och trevlig personal! Kram

    SvaraRadera
  5. Måste pinsamt erkänna att jag trodde att jag hade 85 B i många år. Det visade sig att jag hade 80 G! Inte undra på att jag hade blåmärken.........
    S

    SvaraRadera
  6. SÅ snygg du är gumman!!!! Ja ska in där nästa gång och shoppa :)
    pusspuss

    SvaraRadera
  7. OK! Du är ju så fin! Vad gäller Sophie så har vi henne här!!! Kram!

    SvaraRadera
  8. Snyggt, Danni, får kanske ta mig en runda dit och hitta något som passar en medelålders "tant", he, he.
    Go kram
    Essie

    SvaraRadera
  9. Hej Danni! Har precis hittat din blogg o är så förtjust i den header =) Har precis själv börjat blogga och undrar hur man gör en såååå fin header som du har? Håller på att lära mig är minsann inte lätt innan man får rätt på allt haha

    SvaraRadera