måndag 31 januari 2011

Pusselpall från Bonde of Sweden

Keila har fått en underbar pall från Bonde of Sweden. Jag blev helt förälskad i den direkt jag såg den på deras hemsida. Jag blev så glad när jag packade upp den ur paketet härom dagen, den är så fin och Keila uppskattar den redan och jag vet att den kommer komma väl till användning när det ska borstas tänder på toaletten, eller när hon ska hämta kex i skåpen och när hon en dag själv ska ta strumpor från översta lådan i byrån...

"Pusselpallen är en rolig pall med lösa pusselbokstäver. Den är lätt att bära med sig och passar i hemmets alla rum där någon behöver komma upp ett steg. Pallen är en både funktionell och pedagogisk leksak som lär små barn att stava sitt namn. Den har blivit en mycket populär dopgåva." 

Gå in på Bonde of Sweden och designa din egen pall med namnet på ditt barn.
"Pusselpallen är helt svensktillverkad och målad med vattenbaserade giftfria färger."

Ett steg upp i sängen...


Hur var det nu man stavade mitt namn?

Keilas pall är vit med ljusrosa bokstäver.

Gulligare pall finns inte.

Hjärtepall...

Tusen tack Marika och Bonde of Sweden,
Keila är så glad och tacksam.

6 kommentarer:

  1. Å, en sån tittade jag med på till Elliot till hans dop men blev aldrig av att vi köpte en! Men en sån ska han ha, självklart! ;) Hon är sååå fin er lilla Keila, precis som en liten docka!

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Åååååh, så söt pall! Och så fint rummet blivit! Ser att du följt systers råd och satt Keilas säng i Keilas rum (där den ska vara), hehe.

    SvaraRadera
  3. Hello!
    Vilken underbart söt pall, passar bra till en underbart söt unge, he, he. Go kram till er o pussa Keila.
    Essie

    SvaraRadera
  4. Sv: klart hon ska ha lite rosa :)Jag antar att detta oroande kommer med jobbet.


    Jättefin pall, verkligen!!

    SvaraRadera
  5. Oj vad fin! En sån ska jag önska mig. Tack för tips!

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Ser att ni har en pall med 5 bokstäver, är den 40 eller 50cm? Ska nämligen beställa en och vet inte riktigt vilken jag ska ta. Tack på förhand. =)

    SvaraRadera