måndag 31 januari 2011

9 månader

Kan ni tänka er att denna lilla groda nu är 9 månader!?
Här är hon nästan 3 månader.
Jag minns det som igår, vi två i sommarhettan under parasollet.
Jag kunde sitta och titta på henne i timmar.
Älskade unge...


När jag ser de här bilderna förundras jag över hur snabbt tiden går och hur mycket hon växt.
Tänk så liten hon var...
Och tänk så mycket våra liv förändrats på grund av henne.
En enda liten människa och så mycket som hänt. Det är helt fantastiskt.
Jag ser så mycket fram emot denna sommar då Keila och jag ska hitta på mycket mysigt.
Jag hoppas det blir standväder så att vi kan hänga på stranden varje dag med mamma/bebiskompisar.

Om 3 månader blir du 1 år och då ska vi fira med mysigt ettårskalas och alla fina vänner vi lärt känna genom dig. 
Ååååh varför finns januari och februari? Kunde vi inte skippat dessa deppmånader och hoppat direkt till mars och tussilago?

3 kommentarer:

  1. Håller med du, skippa dessa j..... månaderna nu, he, he. Ja, inte klokt, söta, goa ungen, tänk 9 månader. Pussa o krama henne så mycket från mig o hälsa Henrik så gott. Vi syns o hörs, stor go kram.
    Essie

    SvaraRadera
  2. Grattis Kiiiiiila önskar Venna <3

    SvaraRadera
  3. Åh tänk när hon var så där liten under hästveckan i sommras, hon växer också alldeles för fort! hur går det i nya lyan? trivs ni?

    ja det där jäkla dagisbasiluskerna, fy fan! e dejt nästa vecka är ett måste, jag jobbar iof och Ellen går på dagis, men fredag är jag nog ledig! veckan efter är jag dock lite MÅNGA dagar och då tänker jag ha lillgrodan hemma från dagis, så hon hinner umgås med sina kompisar och så jag hinner dricka kaffe med mina mammor ;)

    puss!

    SvaraRadera