fredag 21 januari 2011

Mitt i kaoset

Det råder kaos i nya lägenheten men någonstans där under alla säckar med kläder och kartonger med allt möjligt skit i skymtar jag en mysig och varm lägenhet som jag redan trivs i.
Keila var en ängel hela dagen igår och satt i sin Stokke-stol för det mesta eller så kröp hon efter mig och pillade på allt möjligt som ligger på golven. Inga småsaker såklart. Just nu sitter hon med vår stora Yoga-boll och rullar den mot en vägg och tillbaka. Och jag hann packa upp alla hennes kläder.

Kökskaos...

I pyjamasen och väntar på "lellen".

När vi vaknade imorse hade vi sovit så gott att håret stod på ända...

"Nu är det slut med bloggpausen mamma. Nu kör vi igen!"

4 kommentarer:

  1. Köket ser ju nästan likadant ut som på Dtrottningtorget! Med ön och det där! Ser mysigt ut, vill se irl!!! Puss

    SvaraRadera
  2. ooh vad min lilla prinsessa är söt, måste verkligen komma in nu snart och kolla nya lägenheten och pussa på fisen!
    räkna med att se mig snart, HEHE!
    kramar nela!

    SvaraRadera
  3. Vad fint det ser ut! Gillar speciellt era fönster, så mysigt. Vi får komma upp en dag och kolla läget! Kram

    SvaraRadera
  4. Jag ser att du har packat upp det viktigaste. Precis samma sak som jag packade ner först, nämligen Sex and the city boxen :) Haha! Lycka till i den nya bostaden! Många kramar

    SvaraRadera