söndag 16 januari 2011

lördagsmums

Igår när vi åt middag gnällde Keila väldigt mycket. Hon fick smaka mat och vi gav henne vatten men hon fortsatte gnälla.
"Amen ge henne en gräddbulle" sa jag och det blev äntligen tyst i exakt 20 minuter. Det enda som hördes var "smack.." och "mmm...nam...naammmm".
Det var så gulligt att se. Hon var i himmeln. Tänk er själv, första gräddbullen, haha!
Efter gräddbullen blev det bad och vi fick skrubba ren henne från grädde och choklad, hehe!

Är det här på riktigt eller drömmer jag?

Tusen, tusen tack mamma!

Så förbannat gott!

Ingen annan får smaka.

Haur vi mär?

Vadå bada nu?

9 kommentarer:

  1. haha shit vad söt hon är, en liten gottegris :)
    kram

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig att det smakade mera, goa, söta ungen. Vilka härliga bilder, pussa henne så mycket från mig o hälsa Henrik. Stor go kram.
    Essie

    SvaraRadera
  3. NAM NAM NAM så gott!!! Himmelriket :) SÅ SÖT!

    SvaraRadera
  4. Hahaha dom sötaste bilderna ever. Hon är såå fin Danni :)

    SvaraRadera
  5. Hahahaha, söta lilla unge! =)

    SvaraRadera
  6. hahahah Alltså hon är såååå söt!

    SvaraRadera
  7. Hahaha så jäkla söt! Ellen vaknade precis, 39,4 men somnade om igen efter lite Alvedon, så nu jäklar ska vi sova oss i form!!! Puss

    SvaraRadera
  8. Hej söta Keila! Jag har minsann spanat in dig med men min tjej Isabelle är lite svartsjuk så ja...du fattar...jag har inte vågat kommentera innan men nu har vi snackat och hon vet var mitt hjärta hör hemma. Men lite ögongodis är ju aldrig fel! Väldigt mysig blogg ni har och härliga bilderna på dig. Grädde ÄR gott. Varför snålar de på det, jag tycker vi borde få lite varje dag. Mums! Kram på dig, Todd

    SvaraRadera