tisdag 11 januari 2011

Matilda den vilda

Ja det är ett snällt smeknamn på en av mina bästa vänner. Det fanns ett som rimmade på Tildo också...
Hennes senaste inlägg är en frisk fläkt i all sorg hemmavid. Du är för härligt, Titti. Tack!

Det hade väl varit något? Två morsor på Ibiza? Hehe...

Idag har vi varit på babysim, omgång 2 har startat. Vi ska gå i Oxie och Keila har mycket skoj att se fram emot på tisdagar. Hon älskar att bada.

Nu blir det bantningsmiddag hos mamma och pappa. Beach 2011 ska jag minsann komma i Burberry-bikinin och gärna några nya snygga. Jag gick ju miste om allt sånt förra sommaren då jag ursäktade mig som "nyförlöst" lagom till att det var dags att skyla kroppen i stora koftor och vinterklänningar. Pjhuu!

Och så ska här börja tränas. Oj vad det ska tränas. Jag ska ta igen alla pengar jag betalt in till 24/7, under hela graviditeten och "nyförlöst"-tiden.

Men först kyckling, sallad och keso. Heja, heja...

Mammor kan också dansa....

...och åka till Ibiza...

Men mysigast av allt är pussar från en viss liten tjej...

5 kommentarer:

  1. I know a lady called Tildo, she like to do it with a *piiiiiiiiiiiip*

    Har Keila krymp?? hon ser ut att ha fått mkt hår iaf heheh

    SvaraRadera
  2. Hihi, så fina bilder=)
    Prova på zumba, jätte kul!
    Visst kan mammor dansa!!! ;)

    SvaraRadera
  3. Här är också en som ska bli "fit" till beach 2011, är det tänkt! Påbörjade min "nyttiga" diet i måndags, som genast sket sig idag när jag vart bortbjuden på tjejmiddag! :/ Nya tag imorn med andra ord! Här har jag dock 8 extrakilo att ta hand om så jag har ju lite att jobba med om man säger så!

    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Härligt inlägg.Blev lite extra varm i kroppen ..

    Jag har läskigt bra minne, så bra att jag kommer ihåg att jag kastat väldigt avundsjuka blickar åt ditt håll över högstadieskåpen på Vånga. Jag tyckte/tycker att du var så himla vacker, typ...prinsessa vacker..Madde vacker!! Låter säkert lite små gay men det bjuder jag på :)

    Lycka till med träningsmålen och beach 2011!!

    SvaraRadera
  5. Packa ner paljettklänningarna och dansa bort dina påhittade bekymmer på Ibiza tillsammans med Titti.
    Jag och Lillan tar hand om gullungarna! Puss

    SvaraRadera