onsdag 26 januari 2011

Jag ska bli känd och smal!

Ja nu har sista chibbet blivit tuggat, den sista slurken läsk blivit drucken och en fet Quarter Pounder till lunch är ett minne blott.
Denna mamma ska strutta på stranden i sommar i värsta grymma bikinin.

Fyra kilo plus och då har jag ändå varit nere på tre kilo plus. Fy tunten!
Men idag har jag gett mig fan på att jag ska börja träna, dels för att min rygg behöver det och dels för alla som ska bada på Falsterbo Beach i sommar...

På förmiddagen gick jag och Titti en lång runda med barnvagnarna och fick faktiskt upp flåset i den tunga blöta grusen runt Riseberga. Det ni!
Lite senare åkte Keila och jag till Henriks föräldrar och blev bjudna på god lunch och så till sist var det tjejmiddag hos Paulina där alla vi fem samlats för en gångs skull. (Elsa bor i Götet så hon är inte med lika ofta).
Det blev snack och bus med bebisarna. Nästa gång tar vi en vinkväll, alltså när jag är känd och smal.

Såhär ska jag se ut när jag blir känd och smal!
Delano, Miami 2009 (!!!)

Imorgon ringer klockan tidigt, hela lilla familjen ska ut på en powerwalk. Ingen kommer undan här inte...

5 kommentarer:

  1. Fy tunten! Vi ska ju dricka viiiiiiiin på fredag! Inget jäkla bantande då, för den här mamman vill ha chibbe till vinet ;-)

    SvaraRadera
  2. JA NU JÄVLAR!!! inte kan vi va små tjocka i sommar inte!! ooo vad jag längtar till sommaren och vad jag bara vill bli smal och vältränad av mig själv..hahaha!!! pussss

    SvaraRadera
  3. Ja, i somras kom man undan med att man var nyförlöst och sen kom hösten då man kunde "gömma" problemet, men nu finns det ingen återvändo känns det som =)... Hade varit skönt om det bara fixat sig av sig själv, ha ha.
    Tack för en jättemysig blogg!

    SvaraRadera
  4. Åh jäklar, jag skulle varit lycklig om jag åtminstone någon gång haft en sån kropp... hihi.
    Klart du kommer klara det!!

    Hur har det gått med flytten förresten?
    (Om jag inte minns fel så skrev du att ni skulle flytta samma dag som vi)
    Själv har man kommit i ordning ganska bra nu, och Elliot märker typ ingen skillnad haha

    SvaraRadera