tisdag 18 januari 2011

Om jag bara kunde berätta...

Det har hänt en del i mitt liv den senaste veckan. Inget som någonsin kommer hända igen...
Det har gjort ont i kropp och själ och det har blivit mer komplicerat än det skulle.

Men vi, jag och  Henrik och lilla Keilisen, tar oss igenom det tillsammans. Och vi har trots det som hänt kunnat skratta, som innan idag på sjukhuset när jag låg på i en säng och sköterskan ursäktade sig med att gå och blanda ett glas vatten åt mig, eller att hon var så snurrig att hon fortfarande (eller före alla andra?) gick på sommartid (!).
Henrik sa till mig när hon lämnat rummet: Man kan ju fråga sig vad hon gav dig i den sprutan tidigare. Hade jag varit dig hade jag varit lite nervös!
Haha!

Jag förstår att ni undrar vad som händer med lillebror och lilla Sophie. Speciellt alla ni som känner dem, jag lovar att det kommer en dag då jag länkar till en blogg där ni kan följa deras vardag en tid framöver.
Ni är starka och tillsammans blir vi ännu starkare. Älskar er!

Sov gott!

14 kommentarer:

  1. Ibland frågar man sig varför livet ska vara så hårt när allt tråkigt kommer på en gång. Har själv haft ett hemskt år med för många hemska besked o upplevelser. Men försöker fokusera på att det finns bara en väg och det är framåt. Hoppas allt ordnar sig till det bästa för er och din brors familj, syskon betyder så mycket. Stor kram till er!

    SvaraRadera
  2. Usch vad tråkigt, jag får ont i hjärtat. Hoppas att allt blir bättre snart för både er och din bror med familj. Kram till er, Erika (iTodd)

    SvaraRadera
  3. Ush man får lite ont i magen när man läser! Hoppas att allt ordnar sig för er alla , vad än som står på!

    SvaraRadera
  4. usch, varför är du på sjukhuset? Hopaps allt ordnar sig! Stor kram

    SvaraRadera
  5. ush ja, ibland ska allt vara jobbigt känns det som!
    Hoppas allt löser sig!
    Ja, å jag undrar ju osså varför du e på sjukhuset?! Hoppas inget alvarligt!!!!!

    Vad fin bloggdesign!

    SvaraRadera
  6. Blir lite orolig här för er! Hoppas innerligt att allt löser sig till det bästa både för dig och din brors familj!

    Stor kram!

    SvaraRadera
  7. Låter inget vidare att du varit på sjukhuset, hoppas allt löser sig. Kram!

    SvaraRadera
  8. Usch Danni!! Låter inte bra, ogillar ordet sjukhus. Hoppas det blir bra snart!!

    Stor kram!

    SvaraRadera
  9. Hoppas allt ordnar sig till det bästa såfort som möjligt! Skänker er alla stora styrkekramar!!

    SvaraRadera
  10. <3<3<3 gumman!!!! allt kommer bli bra!

    SvaraRadera
  11. Usch måste säga att det gör ont i hjärtat att läsa sånt här, även om jag inte känner er eller vet vad det handlar om. Hjärnan fantiserar ihop alla möjliga hemskheter. Läser din blogg en del, du har ett mycket intressant liv och en intressant historia. Kan jag länka till dig i min blogg? Kram och lycka till!

    SvaraRadera
  12. <3 pussar och kramar i massoooor! <3

    SvaraRadera
  13. Hoppas verkligen att allt löser sig snart =)

    SvaraRadera
  14. Usch Danni, det låter inge vidare det här. Hoppas verkligen att allt löser sig till det bästa. Tänker på er. Kramar!

    SvaraRadera