onsdag 8 augusti 2012

Vid frukostbordet...

Keila - Pappa! Vill du hau en lillesyster eller en lillebrior?
Henrik - En lillasyster.
Keila - Ente jau!
Henrik - Vad vill du ha då?
Keila - Jau vill hau en flicka!

Var kom denna diskussion ifrån? Tror hon snappat upp lite från våra vänner som väntar barn, men det är fortfarande hemligt dock. Då pratades det om lillasystrar och lillebrorar, små grytor asså...
Ändå gulligt att hon planerar syskon åt sig själv.

Nyttig frukost.
Muggarna är från Day Home och är en 30-årspresent från min fina vän Matilda.
Ja, jag vet att en ros vissnat, men den får ända vara kvar. 
Jag har inte samvete att plocka bort den bara för att den inte är lika fin som de andra...

Vad händer i Malmö idag då?



7 kommentarer:

  1. hahaha lilla Keila <3
    Hon får mysa med Hugo på måndag ;) och shit vad frukosten såg god ut, kom på att jag bara druckit kaffe idag, illa!!

    SvaraRadera
  2. Det kanske sätter sätter fart på er lite ;). Ses vi måndag morgon? Kram!

    SvaraRadera
  3. Så som du tänkte kring rosen tänker jag med. Fast jag är nog snäppet värre. Om jag ska köpa en liten porslinstomte i affären tillexempel och den jag tar upp har lite avskavd färg eller är felmålad så den ser skelögd ut kan jag inte ställa tillbaka den för då signalerar jag för honom att han är mindre värd än de perfekta tomtarna hahaa....

    SvaraRadera
  4. Jag ställde en vänlig fråga häromdagen om hur ni uttalar Keilas namn, men du har inte svarat. Svarar du inte på frågor här i bloggen? Samma sak med frågorna om flygvärdinneyrket för några veckor sedan, de har du inte heller svarat på fastän du uppmanade oss läsare att fråga. Eller svarar du bara om man har en egen blogg?
    Mvh, L

    SvaraRadera
  5. He, he, hon är bara för go, så kärt.
    Det såg verkligen gott ut Danni.
    Ha en fortsatt go kväll, pussa sötisen från mig och hälsa Henrik så gott.
    Go kram
    Essie

    SvaraRadera
  6. Gud vad underbar du är människa =) <3 Inte hjärta att plocka bort den! Gullis! Och lilla Keila då! <3 Gohjärtat!! Fina fina ni!

    SvaraRadera
  7. Måste lämna en kommentar nu efter att ha nöjt mig med att bara läsa bloggen fram tills nu. Jag gillar skarpt ditt sätt att blogga, rakt på sak & bilderna du lägger upp är ljuvliga! Kör vidare precis som du gör nu :)
    /Anwi75

    SvaraRadera