söndag 19 augusti 2012

Ljunghusen Beach

När vi åker till stranden åker vi alltid till Ljunghusen. Där är alltid mindre folk och mysigare.
Idag packade vi in oss och åkte ner tidigt för att stanna och bada och sola hela dagen.
Gud vad varmt det varit idag. Sommarvärme på riktigt samtidigt som bönderna skördar åkrarna.

Summer, you're late!

Keila har badat massor.

Jag doppade bara fötterna.




Med moster Oulla

Vi hittade bara en manet på hela dagen.

Jag har gjort håret mörkare hos MarinaHår & Sånt på Fersensväg här i Malmö. Jag vill tona ner det ljusa och solblekta och blev jättenöjd med lite ljusbruna och guldiga slingor.
Jag är så nöjd som vanligt!

Känner du också för en förändring så ring 040-120520 och boka tid.

Kram och godnatt alla läsare.

3 kommentarer:

  1. Snyggt och vilken mysig dag! Keila är så söt. :-)

    Jag ät väldans sugen på en förändring i håret men det blir liiiiite långt att åka från Uppsala. ;-)

    SvaraRadera
  2. Så härliga bilder från er helg! Blir sugen på att bada när man ser bilderna. Hoppas veckan börjat fint!

    SvaraRadera
  3. Härliga sommarbilder:)Kram

    SvaraRadera