måndag 13 augusti 2012

Mer från Lulles B-day

Jag bara måste få dela med mig lite mer från Lulles dag.
Den var så himla fin och noggrant förbered av Rasmus, precis så som Sophie hade velat ha det för Julian. Med en fin tårta, fiskedamm, massor av glada barn och hennes familjer.
Hon fattades såklart massor men vi kände hennes närvaro, det gjorde vi.

På väg till Lulle med paket.

Grattis Lullis!

Julian fick en eldriven scooter av sin mormor och morfar.
Väldigt poppis bland barnen.

Fast först var den lite läskig...


Venna tog premiäråket för att visa att den inte var farlig.

En vän till Sophie hade gjort denna fantastiska tårta som Sophie själv valde tema på.
Hon har bett om att få göra tårtor till Julians födelsedagar för att på sitt sätt hedra Sophie.
Så himla gulligt! Tack.

Dags att blåsa ut ljusen.



Keila får hjälp att dela tårtan av Julians mormor.

Fiskedamm!

Mycket spännande.

Goa ungar.

"Var det gott Lulle!?"

Min mamma och Rasmus håller upp täcket som Malins mamma  Maggie gjort.
En helt fantastisk present, precis som ni skrivit i kommentarerna.


4 kommentarer:

  1. Det verkar som ni har haft en fin dag trots allt. Ni är så fina allihopa. Än en gång, lapptäcket är outstanding. Och tårtan är fantastisk :)

    SvaraRadera
  2. Mina ögon tåras när jag läser ditt inlägg. En liten pojke som Julian ska inte behöva fira sin födelsedag utan sin mamma - det är så sorgligt. Men han verkar ha en underbar, stark och vacker familj omkring sig. Vilket fint lapptäcke - underbar idé!
    x Anna

    SvaraRadera
  3. Superfint kalas ni fixat :)
    En liten tår kommer när man läser detta Kram till er alla

    SvaraRadera
  4. Jag gråter. För att Sophie inte fick vara med. För att det var så vackert. För att SOphie har en sån underbar familj och så fina vänner. Tårtan o täcket - Vilka människor!!!

    SvaraRadera