tisdag 14 augusti 2012

Att drömma går ju alltid

Nu börjar allvaret snart. Dags att ta tag i vardagen. Börja jobba. Pengar in och inte bara ut.
Jag önskar så att vi hunnit iväg på en minisemester innan jag går på 100% 1 september.
Har jag berättat att jag fått fast anställning på mitt jobb, efter fem år? Lyckliga jag!

Eftersom att jag bara kan drömma om att åka iväg nu tittar jag på årets semesterbilder 
och drömmer mig tillbaka till Mallis bara för ett litet tag.

Min fina Keila Valentina.

Första dagen på dagis idag och jag längtar ihjäl mig. 
Hur ska det då gå på min tredagarsslinga som startar imorgon. 
Åh mitt hjärta värker redan.
Jag stänger ner jobbdatorn nu och hämtar Keila lite tidigare idag.
Sen ska jag till frissan och göra en förändring...

6 kommentarer:

  1. Åh vilken söt liten docka du har!!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild på er båda:) Nina

    SvaraRadera
  3. Grattis till fast anställning, känns väl riktigt skönt :) Underbara bilder på er båda.

    SvaraRadera
  4. Vackra underbara Du! Du måste visa bilder på förändringen:) Ann@

    SvaraRadera
  5. Hon är så underbart söt din lilla Keila.....minns de där ljuvliga åren då mina döttrar njöt av klänningar och fina skor....sedan blev det tvärstopp...bara jeans och tröjor....nu är de vuxna och klänningar ser man sällan....så njut av tiden....:)/Christina

    SvaraRadera