onsdag 29 augusti 2012

I'm alive

Kanske inte den bästa tandläkare jag varit hos och definitivt inte den som varit mest varsam men jag överlevde i alla fall.
Eftermiddagen har vi tillbringat i Trelleborg hos mina föräldrar där vi tagit en runda på stan med lille Julian och precis ätit pappas berömda hemmagjorda hamburgare.

Dagens Keila i H&M från topp till anklar. Skor från La Redoute.

Busungarna klättrade jättehögt. Det trodde inte jag de skulle klara. Mormor fick hjärtat i halsgropen och det var kul, hehe.

10 kommentarer:

  1. Skönt att ha era familjer nära! Härliga ungar som är modiga:) kram

    SvaraRadera
  2. Lilla prinsessan, så söta skorna va <3

    SvaraRadera
  3. Hon är ju bara föööör söt!

    SvaraRadera
  4. Tandläkare är ett nödvändigt ont, uf.... Men har faktiskt en jättebra kvinnlig tandläkare nere i Skanör, hon vet hur orädd jag är, NOT, he, he.
    Härliga bilder på goa ungarna, klart det skall klättras, spännande.
    Ha det gott, hälsa Henrik och pussa ungarna.
    Go kram
    Essie

    SvaraRadera
  5. Keila är så otroligt söt och såklart är Julian lika så!

    SvaraRadera
  6. Tandläkaren gör mest ont i plånboken, tycker jag! :-)
    Precis som du sa, vi älskade Japan och Tokyo! Och alla de andra ställena. Vi kommer definitivt att åka tillbaka. Allt kändes så spännande och alla möten med varma och goa människor var fantastiskt. We love Japan!
    Dok skakade det lite väl mycket på vägen hem, och på väg i lilla planet mellan Okinawa och Ishigaki fick besättningen också sitta hela vägen då vi hamnade i resterna av en tyfon. Lagom kul... Som sagt, jag tycker du är modig!! :-))

    Hon är söt lilla Keila!

    SvaraRadera
  7. Alltid lika fin er lilla Keila💗 Är riktigt sugen på att köpa kängorna till min lilla Ellie

    Jeanette

    SvaraRadera
  8. Så söt lilla Keila är i dom kläderna, hon är söt annars också. Kram Christel vän till Rasmus och Stina

    SvaraRadera
  9. amen jag dör, gud vad söt hon är!

    SvaraRadera