fredag 31 augusti 2012

Lunch på Aldos

Igår körde Keila och jag till Skanör för lite lunch och kaffe på da Aldo.
Vi hade sällskap av Hanna och hennes lille Hugo och Gabby.
Det snackades några timmar och Keila skötte sig bra. Förutom att hon passade på att bajsa just i Skanör. Men det måste de väl få lov att göra antar jag. Bajsa alltså...

Himla bra humör var Hugo på.

Och himla god pasta.

Min lilla tjej.

Visst klär det mig? Pojkbebis alltså.

Eller vad säger du Hugo?

Hugo älskar det här med att fika.
Det märks va?

Efter lunchen tog vi en titt på Insight men det var inte mycket inredning kvar. Synd tycker jag. De hade alltid så fina Day Home-grejor.

Jess - angående din fråga, nej det gör han inte.

1 kommentar:

  1. Ja du passar perfekt som pojkmamma <3
    ses nästa vecka!!! PUSS

    SvaraRadera