torsdag 5 juli 2012

Tirups Örtagård

Strax utanför Staffanstorp ligger Tirups Örtagård där vi haft en helt fantastisk dag.
Sommarvärme mitt på landet, lunch i gårdens trädgård, lekplatshäng och så kan man handla underbart doftande örter och andra småblommor. Barnen älskade det!

Keila i trollstolen i trollskogen...

Min pistageprinsessa.

Här intog jag och Poonam lugn, lunch och fika medans barnen sprang av sig ibland träden.

Ungarna.

Vi avslutade utflykten med Kids and Friends i Staffanstorp. My God vilken rea. Please-jeans och Wheat-utförsäljning till höger och vänster...
Tips..tips...

Jag höll Keila vaken hela dagen eftersom att vi försöker ta bort middagsluren. Sover hon middag går hon och lägger sig när vi ska sova sent sent...
Keila somnade sju ikväll och Henke och jag grillade på terrassen och åt kronärtskocka från min mormors gamla jordgubbsfat.

Saknar min mormor så...

1 kommentar: