lördag 7 juli 2012

Guten Morgen Stuttgart

Idag vaknade jag i ett sommarvarmt Stuttgart. Jag behövde inte ens dra på mig uniformsjackan utan det räckte med västen. Sweet!
Vi landade strax efter nio i ett regnigt Köpenhamn och jag har sedan dess suttit på IDtraveller-sidan och bokat resa till Palma eftersom att den flight vi tänkt åka med från början nu är full...
Det verkar som att alla är lite missnöjda med solens frånvaro och söker den på andra platser ;-)

Glasdörr till toaletten och duschen på Mövenpick hotel i Stuttis. Vet inte om jag tycker det är porrigt eller bara störigt? Dock var jag livrädd hela natten att någon skulle stå och kika på mig genom rutan.
Så jag sov med ett öga öppet.

Därför är jag trött idag.

De här två hittade jag hemma med varsin tofs i håret...
"Ska Keila ha uppsatt hår så ska pappa det med!"

4 kommentarer:

  1. Åh, läser du " Niceville " ! Läste ut den igår,såg sen filmen. Sååå bra ! Helt fantastiskt ! Njut av boken ! Hej fr Margot i Arvika !

    SvaraRadera
  2. Förstår om du är trött. Allt som hänt runt omkring dig. Hur har du orkat vara i farten på alla flygningar? Blir matt bara jag tänker på det. Det är kanske lugnare på de kortare flygningarna? Men ni gör ett otroligt jobb alltid leende, fast det finns saker som säkert gör att det bubblar i er. :-)Har också börjat läsa Niceville, svårt att släppa den. Hoppas ni får ett flyg till Palma det är ni värda. Krama om ditt lilla charmtroll hon har verkligen glimten i ögat. Ge Julian en kram också och hans fantastiska pappa.

    SvaraRadera
  3. Bilden på Keila och Henrik är oslagbar, blir glad när jag ser den.
    Hoppas ni hade en trevlig allsångs kväll, ha en go tur till Mallorca, njut och bara var. Pussa goa Keila och hälsa Henrik så mycket.
    Stor go kram
    Essie

    SvaraRadera
  4. Tokigt! På vårat hotell i barcelona så var det en bit av väggen in till toan som var frostat glas så man såg ju precis vad personen därinne gjorde. Kändes inte så genomtänkt, och det var ju ändå ett dubbelrum, så man lär ju vara två och då lär ju den andra vara ute i rummet när den andra är på toan. Tokigt. ;-)

    SvaraRadera