tisdag 24 juli 2012

Leaving Mallorca

Vi har precis haft vår sista kväll här på Mallorca och jag är mer än redo för att åka hem.
Jag längtar efter vår terrass, vår säng, köket, Keilas lekrum och efter tvättmaskinen...
Mest av allt längtar jag såklart efter min familj. Vi brukar träffas ofta och det har gått lååång tid nu.
Imorgon ska Rasmus hämta oss på Kastrup!

Keila hade avslutning på "Club clubbyn" med olympiska spelen. Fast Keila tog det piano, hon har ju redan en guldmedalj...

Nu dröjer det till paddan får agera nanny om kvällarna igen. Jag ser fram emot att läsa böcker med Keila innan läggdags.

Men vi kommer sakna alla goda middagar och fina viner om kvällarna. Det är ett som är säkert!

Keila hjälper Poonam att välja rätt Louboutin's...

Rund tå eller spetsig?

Det blev spetsiga!

Keila, inte riktigt lika stilfull vid poolen körde på rosa-camo Adidas.
Dem kaaanske råkar glömmas kvar på ön.

2 kommentarer:

  1. Härligt med semester. Hoppas hemresan gått bra.

    SvaraRadera
  2. Så gott det låter förstår att du längtar hem nu. Hem till värmeböljan :-)

    SvaraRadera