torsdag 5 juli 2012

Mitt hår

Igår var jag hos söta Marina på Hår&Sånt på Fersensväg här i Malmö och fick ett par timmar med en fantastiskt duktig frisörska.
Jag var så nöjd när jag gick därifrån, Marina kan verkligen det där med ljusa hår. 
Gå in på Marinas blogg och se hur hon gjorde med mitt hår. 
Marina och jag har inlett ett samarbete och i slutet av veckan kommer en tävling komma upp på hennes blogg, så håll utkik.

Just nu får ni som ringer och bokar tid till salongen Hår&Sånt på Fersensväg här i Malmö 20% i rabatt på valfri behandling om ni säger mitt namn: Daniella, när ni bokar. Ingen dålig deal va? 
Telefonnummer till bokningen är 040-120520.

Jag är så himla fin i mitt hår att jag sovit med det uppsatt inatt, dessutom hjälpte Marina mig med ett problem jag haft. Mitt hår blir så fett redan dagen efter det är nytvättat vilket resulterat i att jag varit tvungen att tvätta det varje dag. Och det är så himla jobbigt att tvätta, reda ut och hålla på med längre hår så jag har verkligen tyckt det varit ett problem. Marina gav mig tipset att handdukstorka håret innan jag applicerar balsam för att det ska komma in bättre och på så vis vara lättare att reda ut.
På så vis behöver jag inte litevis med balsam för att vara rädd för att det inte ska redas ut och håret håller sig "fettfritt" längre... Och det märks idag... Det är lika fint idag som när jag lämnade salongen igår.

Jag är så glad att du mailade mig Marina.




Det här gör jag gärna om.
Jag är så nöjd med håret.
Det hela blev bara ännu bättre av att Marina är en underbart söt 
och härlig tjej vars blogg jag redan är hooked på.

Tack






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar