torsdag 19 juli 2012

Sweet

Nu saknar jag min familj så att det gör ont i magen. Vi träffas flera gånger i veckan och jag har försökt FaceTime'a med Rasmus hela morgonen utan framgång :(
Hade så gärna snackat lite med vår lille favorit-Lulle. Åh vad jag saknar hans glada ansikte. Och Vennas tunna armar runt halsen.
Mina små kärleksbarn!
Och Keila har nog drömt om Vendela inatt för hon sa när hon vaknade: "Mamma, Venna är i vid poolen. Hon ska bada me Keila!"

Natalie och Alexander med Keila i skuggan.

Keila och jag gav pappa sovmorgon och åt en lugn frukost själv.

Facepaint på "Club clubby" (Kids Club). Keila valde "flääril"

Svalkar med isbitar.

Sena luncher och middagar.
Åh just det, vi stannar nog...

3 kommentarer:

  1. Oj vad härligt när ungar är bruna som pepparkakor! Jag har några pepparkakor och några blekfisar ;) En del gillar att vara inne och en del hatar att vara inne :P

    SvaraRadera
  2. Så jäkla härligt det ser ut ! Måste måste måste åka snart

    SvaraRadera
  3. Åh vad underbart ni har det!! :) <3

    SvaraRadera