måndag 30 juli 2012

Shopping

Det blev en del shopping i Palma såklart. Mest på Zara faktiskt eftersom att det är lite billigare än hemma. Keila fick en halv höstgarderob och massor av söta ballerinaskor. Det blev som vanligt lite mindre till mig och Henrik... Eller?

Söt klänning med fastsydd blombrosch.

Söt skjorta och små shorts att ha över kalasbyxor. Helst puderrosa..

Smala jeans till vita tunikor.


En klänning från Dulce som jag inte kunde låta bli.



Ceriserosa jeans från Ralph Lauren.

Nattlinnen.

Så sött!

Hängsleklänning från Dulce.

Marinblå ballerina från Benetton.

Och bruna från Zara.

Rosa ballerina från Crios. Sa jag att Keila är tokig i sina nya "stora flickan"-skor?

Den här hänger i garderoben och väntar in nästa fest...

Och i höst ska jag spatsera i mocka och nitar.

5 kommentarer:

  1. Åh!!!! Vilka fina kläder!!!! Smått avis ;)
    Sofie i Lund

    SvaraRadera
  2. Anna mamma till Svea30 juli 2012 kl. 20:58

    Va roligt att ni hittat så mycket fint inför hösten, sötaste Keila kommer bli om möjligt ännu sötare i alla fina plagg i
    o skor :-) o dina skor... såå snygga :-) kommer sitta som en smäck :-) kul!! Kram på er

    SvaraRadera
  3. Så underbart söta kläder:) man kan handla hur mkt som helst till små flickor! Och dina skor är bara sååå snygga, vill ha:)

    SvaraRadera
  4. Åååå vilka fina kläder! Bra smak du har! Nu blev jag oxå sugen på att shoppa till mina två små döttrar, i rosa såklart :)

    SvaraRadera
  5. Ååååå jösses så fina kläder!! Bra smak du har! Nu blev jag oxå sugen på att shoppa till mina två små döttrar, i rosa såklart ;)

    SvaraRadera