söndag 27 februari 2011

This weekend

I fredags lagade jag indiskt till mig, Henrik och våra nannies Annie och Cornelia. Därefter svidade vi om, nattade Keila och körde en helkväll på stan där vi firade vår vän Pontus som fyllde år. Massor av fina vänner slöt upp och det blev en hel del drinkar både på Kin Long, Hilton och Koi innan huvudet landade på kudden.

I lördags var jag trött och hela dagen spenderades hemma. Keila var gnällig och febrig så det blev ingen reunion med tjejerna och killarna jag jobbade med några somrar på Kos. Bebis kommer alltid före och jag tror Keila var glad att vi stannade hemma och mös med henne istället.
Det blev pyjamas redan klockan 19.00 för oss båda och vi åt Hasta Pasta till middag. Ja Keila med, och ja den var kryddad och saltad. Nu dör väl alla prettomorsor... Hehe!
(Hon älskade det och Henrik gav henne det till lunch idag också). När Keila slocknat streamade jag Sons of Anarchy på datorn tills jag somnade i soffan med Keila på en arm. Riktig myskväll!

Och det gjorde susen för Keila vaknade pigg och glad och har idag busat med båda sina kusiner. Det blev söndagmiddag i Trelleborg hos mina föräldrar. På tisdag flyger dem till Florida på semester i 14 dagar. Gissa vem som ska leka husägare då? Hoppas bara jag vågar sova... Känns ju inte lika tryggt som högt upp i en lägenhet.


Alltså dem är inte lika någonstans....haha!

5 kommentarer:

  1. Vad är hasta pasta egentligen? Jag tycker nog jag ser någon likhet i V och K.

    SvaraRadera
  2. Välkommen till Palmernas stad ;) mysigt att låna huset. Vet inte om jag frågat i vilket område de bor i?

    Sov så gott!

    SvaraRadera
  3. Men dom e SÅ söta allihopa! :)

    SvaraRadera
  4. Jo håller med dig;) Blir sushi snart igen för oss! Iaf minst 1-2 ggr i veckan=) När får jag träffa dig & din söta dotter? Kramar till er!

    SvaraRadera
  5. haha gulliga bilder!

    SvaraRadera