söndag 6 februari 2011

En tur med nallen

Keila tog en tur med nallen i den fina rosa dockvagnen/lära gå-vagnen. Under turen snackade hon med nallen och frågade mig stup i kvarten, "E deee!?"

Det första hon gör på morgonen när hon vaknar är att peka på Henrik och fråga "E deee!?"
Jag brukar svara att jag inte har någon aning, att han brukar sova brevid oss ibland... ;-)
Keila går med vagnen som ingenting och jag börjar bli nervös för att hon faktiskt ska gå snart. Hon måste vänta lite till. Annars kan hon inte få jobb som fåraherde..haha!

Igår hade Keila en släng av maginfluensa, tror vi. Hon kräktes tre gånger på dagen och efter det var hon precis som vanligt. Lite slöare och hon vill fortfarande inte äta ordentligt. Lilla snäckan min...
Det är inte lätt att vara liten...

Men bus med lillmoster blir man aldrig för sjuk för...

 
"Mamma, nu vill jag sitta hos dig och mysa med bappe och snuse.."

9 kommentarer:

  1. Lilla sötnosen, hoppas att Keila mår bättre nu. Pussa o krama henne så mycket från mig o hälsa Henrik.Vi syns o hörs.
    Stor go kram
    Essie

    SvaraRadera
  2. Haha! Du skriver alltid så att man får sig ett gott skratt :) Hoppas helgen har varit mysig och att ni slipper mer av maginfluensan! Kramar!

    SvaraRadera
  3. hahahahah "ingen aning, han brukar sova brevis oss ibland" du e så jäka skön!

    SvaraRadera
  4. Så lik hon är Vendela på den näst sista bilden. Vilken fin lära gå vagn. Kram

    SvaraRadera
  5. söta lilla stora gumman! så stora dom börjar bli!! vi saknar er!! ses snart!! PUSS

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Vill bara påpeka att vi inte känner varandra, men jag har på något vis lyckats komma in på din blogg, och kan inte sluta läsa hihi :) Din blogg är så härlig och man blir bara så glad av att läsa det du skriver. Jag är själv gravid i v13 nu, med mitt första barn och känns tryggt då att läsa din blogg då! Ville bara säga tack för att den finns och herregud vilken fin dotter ni fick! stort grattis :)

    /emma

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Måste fråga, VAR hittade ni den superfina dockvagnen / lära-gå vagnen?? Vill så gärna köpa en likadan till min dotter....

    Må så gott! / Jessica

    SvaraRadera
  8. Jag undrar vart den helt bedårande gåvagnen kommer ifrån? Underbar blogg. Kram Sandra

    SvaraRadera