fredag 25 februari 2011

Lugn torsdag med Sushi

I onsdags kväll var denna mamman på galej!
Jag, Alexandra och Fia träffades upp hos mig för lite vin och snäääcks innan vi gick till Lemongrass för middag och mer vin...
Kvällen avslutades på Victors nya bar och när dem stängde gick vi hem till Henrik och bjöd in honom i snackigheterna. Keila sov gott i sin säng och hade haft jätteroligt utan mig under kvällen.
Det är bra, Keila behöver spendera tid utan mig. Hon är väldigt mammaig just nu och det knäcker mig att ha henne runt benen hela tiden.

En tjejkväll var precis vad jag behövde.
Dagen efter hade jag av förklarliga själ ont i håret så det fick bli en mysig hemmadag för mig och Keila med undantag för en sen lunch på Koi och för att hälsa på pappa på jobb.

"Farmor Elle" bjöd på gurka.

Keila snackar med kockarna.

Who needs Mc Donalds?

2 kommentarer: