tisdag 1 februari 2011

Baby Swim!


Idag var det dags för babysim för Julian och Keila. Keila fick dagen till ära sin första baddräkt som satt som smäck över rumpan. Det ni!
Julian dök för första gången men gillade inte riktigt att farmor försökte "dränka" honom...
Keila, världsvan dykare tog en kallsup och så var det slut med det roliga.
Nu sover hon gott i sin säng och jag tror mig höra hur hon skrattar i sömnen.
Gör era barn det med?


Julian i farmors "trygga" händer...
Lyckligt ovetandes om dykningen.

"Vafan farmor...vad gör du?
Var är min mamma, hon får nog säga till farmor att jag vill vara ÖVER vattnet, inte UNDER".

Keila i Stinas trygga famn.

"Wiiih mormor, detta badkaret är större än dit....
Joooo, det är det"

Julians skrynkliga fossingar efter ett långt babysim-pass...
Snutte-mutte-futte...

6 kommentarer:

  1. Vendelas finaste småkusiner, sååååååå söta! Nästa gång får Venna minsann också vara med och bada <3

    SvaraRadera
  2. Otroliga bilder, man blir alldeles varm om hjärtat när man ser dom. Så söta, så söta, texten är som vanligt klockren, Danni. Hälsa Henrik så gott o pussa Keila från mig. Stor go kram
    Essie

    SvaraRadera
  3. Så himla söt!! o vilken underbar baddräkt, sååå sött!! Roligt att bada med mormor ju! PUSs på er

    SvaraRadera
  4. så fina foto på sötisarna=D

    SvaraRadera
  5. Hej igen! Super söt baddräkt, vart har den godingen inhandlats? Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken söt baddräkt jag smälter!

    Och vilken söt vovve, är det en Bichon mix av nåt? Ser lite för slät ut i pälsen för att vara Bichon Frisé! Eller?

    SvaraRadera