tisdag 15 februari 2011

Snälla, rara, fina, underbara, skalliga Gud i himmelen!

En väninna till mig (Tittis snygga syrra Maraaja) la upp på sin status på FB att hon ska på Kitchen Aid-kurs idag. Det skulle jag också vilja! Fast först kanske man måste ha en sådan maskin?
T'änk så mycket gott jag kunnat laga och baka till min familj.
Jag svär på Gud och alla hans lärjungar att om jag får en Kitchen Aid så ska jag laga mat varje dag och även hemmagjord mat till Keila och så ska jag baka eget bröd och göra egna desserter.

Usch, nu mår jag dåligt...och är helt uppstirrad. Jag får nog stirra ner lite.

En ljusrosa Kitchen Aid och jag skulle kunna bli förälskade och leva ett långt liv ihop.
Det är ju precis det kärlek handlar om...

Och Keila vill gärna ha denna rosa klänning från Raffe Larsson.
Kanske mormor och morfar har plats för den i resväskan när de kommer hem från US and A?
Fattar ni hur Keila hade matchat Kitchen Aiden? Love it!
Nu ska vi till doktorn med Keila så det blir inget babysim idag :(

8 kommentarer:

  1. jag ska också på kurs idag och jag blir glad varje dag som jag ser min ROSA kitchen aid!

    SvaraRadera
  2. Hehe ja man känner inte igen sin kropp direkt:D. Jag kommer absolut lägga upp bilder på bebisen:)

    SvaraRadera
  3. Ha, ha, du är för rolig Danni.
    Men den ser jäkligt fin ut får jag säga, så visst, den kan säkert göra allt utom att koka kaffe, he, he. Klänningen är bedårande, står Keilas namn på den, hoppas allt gick bra med Keila hos doktoren.
    Pussa o krama henne så mycket från mig o hälsa Henrik så gott.
    Stor go kram
    Essie

    SvaraRadera
  4. Tittis snygga syrra15 februari 2011 kl. 20:50

    OOOOOOOOHHHHH vad bra och inspirerande kursen var!! Du måste bara ha en!
    Kram

    SvaraRadera
  5. En sån köksmaskin i just den färgen hade inte varit fel!

    SvaraRadera
  6. Jag fyller snart 30 och gissa vad som står högst upp på listan?? hihihi

    Tack för din kommentar förresten. Jag försker att vara positv. Inte mycket man kan göra åt saken iaf

    SvaraRadera
  7. HUr är det med Keila, gick det bra hos doktorn? Ellen har blivit sjuk, IGEN! fan snart får hon sluta på dagis ;) PUSS!

    SvaraRadera
  8. Min mamma va på den kursen! Ska själv köpa en sådan, antingen blir det en rosa eller en turkos-så jäkla bra & snygga är dom ju.

    SvaraRadera