onsdag 2 februari 2011

Hyggelig dag i hovedstaden

Idag tog Keila och jag tåget till underbara Köpenhamn där vi mötte upp Janni och Emilia för lite shopping och fika. Vi gick Ströget upp och ner och hann snackat en hel del minsann...
Det blev god fika på Joe and the Juice på Magasin där småtjejerna hoppade vilt i soffan, eller Keila gjorde. Emilia satt stilla och tyst som ett ljus. Duktig tjej.
Vi saknade dock vår bättre hälft, Hanna Banana och Ellen. Nästa gång planerar vi in en dag då Hanna är tillbaka i mammaland.

Fina tjejerna!



Tänk att dem redan är 9 månader!
Det var ju inte så längesedan vi sågs för första gången och dem knappt var en månad!


"Emilia, ska vi busa...?"

Nu ikväll lagade jag tacos till min lilla familj, Keila åt majs och Henrik bjöd på Nespresso kaffe som jag så snällt handlat åt honom i Köpenhamn. 
Pluspoäng...

Nu kallar kudden!

6 kommentarer:

  1. Åhhh världen världens finaste småtjejer <3
    nästnästa vecka är jag back in Mammaland fler dagar än jag är i verkligheten, som jag längtar! då ska bara den där lill dagisungen hålla sig frisk också ;) puss på er!

    SvaraRadera
  2. Amen hallååååå!!! Kan man bli sötare!? Lilla älsklingen har jeans på sig!!!
    Sweeeeeeeeeet!!!

    puss

    SvaraRadera
  3. Håller med Matilda, jeansen är sååå söta på Keila!

    SvaraRadera
  4. våra fina små prinsessor! Tack för en super mysig dag gumman!! vi hörs sen om imorg! pusss puss

    SvaraRadera
  5. Haha! Ja det lätt som en jätte bra ursäkt :)

    Hoppas ni har haft en mysig dag!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Underbara Köpenhamn, håller med, jag älskar den staden. Varje gång jag är där, upptäcker jag något nytt. Vilka härliga bilder, så söta så. Vi syns o hörs.
    Hälsa Henrik så gott o pussa Keila från mig.
    Stor go kram
    Essie

    SvaraRadera