onsdag 23 februari 2011

"Kyrkis"

I går lekte vi med Julian och Zack hela dagen.
Rasmus och Julian kom hem till oss när de lämnat Sophie på sjukhuset och vi fikade och gjorde oss redo för "Kyrkis" vid Fridhem. 
Keila älskar "Kyrkis" speciellt kyrkan... och Jesusstatyn i taket.

Kusinerna inspekterar varandra. Alla är glada och snälla...

Sen inser Julian hur mycket han ääälskar Keila...

"Kom här ungaspraga så ska jag kyssa dig!"

"Du kommer ingenstans...Hehe!"

'
Nina och våra små på lekmattan.

De här ögonen kommer en fjortis förälska sig i på direkten om en 13 år ungefär!

Julian tar för sig bland leksakerna

Sitter fint själv och leker. Goa unge!


Sen var det sångdags och barnen började bli trötta. 
Men mammorna sjöng för Kung och Fosterland ;-)

"Asså mamma, man får inte fota i kyrkan, det lärde du väl dig på mitt dop?"

5 kommentarer:

  1. Hahaha vilka underbara bilder och klockrena kommentarer. Det värmer och se när man ligger här! Så mycket kul dom ska ha tillsammans alla kusinerna!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Danni, ungaspraga, jisses, fick mig ett gott skratt där. Som vanligt underbara bilder och kommentarer som sitter där dom skall. Du borde söka inom något sådant yrke, tycker jag. Pussa Keila så mycket från mig o hälsa Henrik.
    Stor go kram
    Essie

    SvaraRadera
  3. Haha Essie!
    Tack, har ju läst till journalist i London. Men jag blev ju flygvärdinna på SAS istället. Vad hände?

    Men jag håller faktiskt på med en bok... Vet inte när den kommer ut men den handlar om alla galna år i mitt liv. Dvs, innan Keila kom till världen ;-)

    Puss på dig Bonusmormor!

    SvaraRadera
  4. ååååååhhh fina bilder! Vi får görat om ett, när jag kommer tillbaka från Tajland! Kram på er:-)

    SvaraRadera
  5. Awww...
    Jag läste "kom hit UGNSPANKAGA"
    hahahahah....

    SvaraRadera