torsdag 17 februari 2011

Bästa frukosten på lääänge!

Idag bjöd "Tittis snygga syrra" Maria hem på frukost. Och vilken frukost sen!
Ma Dai! Hon hade bakat hallonscones och gjorde Green Apple Pie Tea. Såååå goooott!
Attan battan, där flög den senaste veckans promenader ut genom fönstret.

När jag är med Matilda skrattar jag mig alltid halv fördärvad. Jag lovar, jag hittar inte på. Hon är den absolut sjukaste människan jag känner. På ett bra sätt alltså...
När jag träffar henne vill jag bara spendera mer tid med henne, (tur vi ska på bebisfika i Ljunghusen imorgon). Och när Matildas underbara syster Maria är med är det liksom kaos.
Ni är helt underbara människor. 

Öppna Förskola på måndag! Be there or be square Maria och Titti!
Puss och tack för idag.

Hallonscones på min tallrik! Ååååh jag dör så gott!

När mammorna fikar ska barnen sitta TYST och snällt på golvet ;-)

Sötaste kusinerna, Vegas och Frans.   

Titti busar med Keikei  

Gänget i Vellinge  

3 kommentarer:

  1. Ååååhhh, det var en fantastisk dag och framförallt en fantastisk frukost!
    Och du.. det är inte alltid det kommer bomull och tussilagos ur din mun i heller! I dom lugnaste vatten simmar dom snuskigaste fiskarna!

    =)

    Pusssssss

    SvaraRadera
  2. Tittis snygga syrra18 februari 2011 kl. 14:56

    Tack själv! Det var himla mysig igår..
    Men du Mamma D....hmf...nu blir jag lite rädd för dig igen....jag sa(några gånger) att det var sportlov på ÖF nästa vecka....men du kanske glömde det...fniss...
    Men SEN sticker vi dit.! Och tack för de fina sakerna! KRAM

    SvaraRadera
  3. Åh, ser ju ut som en gudomlig frukost!! (Är en riktig breakfast-lover som typ längtar redan på kvällen när jag går och lägger mig, haha)

    Skönt att ni också trivs bra i nya lägenheten!!
    Vi flyttade inte så långt, bara en bit utanför Stockholms innerstad - känns som man uppskattar lite mer lugn och ro nu när man har barn. ;) fast sambon planerar redan för att flytta typ nästa år igen, haha...

    SvaraRadera