onsdag 19 juni 2013

Skönaste damerna ever!

Att vara sjukskriven för prematura sammandragningar och hotande förtidsbörd har inte varit roligt MEN det är den perfekta ursäkten att få be om hjälp. Eftersom att jag är lite bror duktig ber jag sällan om hjälp utan tror mig klara allting själv.
Men lillasyster skrämde upp mig rejält när hon påverkade livmodertappen och kände för att komma i v 26 så jag har faktiskt lyssnat på kroppen och tagit den hjälp som erbjudits. Och städning som jag tycker är så tråkigt och som gör mig på himla trist humör har jag helt och hållet lämnat över till Damerna Damm.
Jag lägger en nyckel i handen på tjejer jag litar på och lämnar hemmet ett par timmar. Och det slår nästan aldrig fel, när hemmet är sådär nystädat och fräscht vill jag alltid köpa nya möbler och ny inredning. Så fort jag kommer hem surfar jag nya mattor, soffor, porslin, vaser, ljusstakar och konst att ha på väggarna. Jag blir så inspirerad av mitt rena och skinande hem. Jag älskar det!
Senaste nytt här hemma är kaffekoppar från Royal Copenhagen.
Blue fluted plain. De gör sig så fint i min växande samling.

Vitt och rent i köket och färska snittblommor på det.

Det är inte ofta man ser mattan i Keilas lekrum...



Damerna Damm är ett städföretag med arbetsplats i Malmö med omnejd. Vi utför alla hushållsnära tjänster, samt all typ av städning hos företag. För oss är det viktigt med en nära relation till våra kunder för att kunna ge bästa resultat. 
Vi erbjuder givetvis andra tjänster om så behövs t.ex. frukost till ett viktigt möte, eller fruktkorg till jobbet. Kontakta oss för ett gott och långt samarbete! Era önskemål sätter gränserna för vår service. Inget arbete är för stort, för litet eller omöjligt, vi är ett serviceföretag.
Funderar ni på städhjälp tycker jag ni ska kontakta 
Jenny och Lina för ett möte så att ni tillsammans kan komma fram till hur du vill ha det.
Här hemma rekommenderas de varmt.

1 kommentar:

  1. Mycket fint. Vart kommer soffan/sängen ofrån?? :-) Hälsningar Bella

    SvaraRadera