lördag 8 juni 2013

"Det blir en dag på stranden..."

På Surfhyddan i Kämpinge närmare bestämt.
Mammorna solade, lunchade och snackade medan barnen busade och lekte. Keila som annars inte varit en strandmänniska direkt hade så roligt att vi inte packade ihop och körde hem förrän framåt kvällen.
Det kommer bli fler sådana här dagar, så länge lillasyster håller sig lugn i magen kan vi njuta av sommaren.


Lilla spexar'n så fort kameran åker fram. Var får hon allt ifrån? 
I fjärilsvingar, egenvald outfit och fläta intog hon stranden.

Småtjejerna lekte så fint hela dagen. Det snackas mycket om Ellen här hemma nu.

Hugo höll en låg profil så att Hanna kunde äta i lugn och ro.

Glassdags!


Glad liten tjej.


Jag och Astrid håller koll på tjejerna.
(Hannas bild)


Jag snodde Henriks skjorta som jag skylde mig i...
Man tager vad man haver.

Kvällen spenderades på Occo här i Malmö där vi åt och drack gott tillsammans med Pernilla, Astrid och Andreas. Känns väldigt gött att ha en lyxig libanesisk restaurang som "kvarterskrog".

Keila underhöll Astrid och stupade i säng sent.
Nu är klockan strax tio och jag funderar på att väcka henne, det kommer bli en förmiddag på stranden...
Sen är det prinsessbröllop.

2 kommentarer: