onsdag 19 juni 2013

Nu är webshopen up and running!!!

Små Hjärtan och Care Of's Webshop är snart uppe (countdown en timme) och det betyder att alla mina fina läsare i detta avlånga land kan ta del av deras fina erbjudande och kläder. Jag sa väl att ni skulle hålla utkik här inne efter detta?

Klockan 12.00 idag går shopen live och för er kära läsare har vi ordnat en saftig rabatt på 30%
allt i shopen till och med den 23:e juni. Ange koden Sommar2013 för att ta del av rabatten.

Passa på att fynda den där söta How to Kiss a Frog-klänningen eller en Gant-skjorta till barnen. Eller varför inte som jag, frossa i Petit Bateau och Emile et Rose till bebisen...
Oh my, jag är en rabatt-junkie! Jag älskar att fynda!



Jag, Keila och Baby E önskar er stort lycka till med webshopen.
Den här dagen ska vi fira stort, Henriks kort ligger redo bredvid laptop'en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar