lördag 29 juni 2013

Magen vs magen v 32


Magen i v 32 med båda flickorna, 
till vänster i februari 2010 och till höger juni 2013.
Jag tycker nog att magen är så lik.
Inte så stor skillnad egentligen.

Det känns i bäcken och rygg att det närmar sig slutspurt.
I natt hade jag en fruktansvärd värk och hon borrade sig neråt, sammandragningarna gick bak i ryggen och jag vaknade flera gånger.
Kom igen lillan, lite till vill jag ha dig i min  mage.

Nu ska vi göra något extremt spännande som kommer ta våra fyra liv på en helt annan tur.
Vi är så förväntansfulla.

Henrik och jag satt uppe och snackade i natt, det kommer bli bra...
Vi längtar!

3 kommentarer:

  1. Spännande med lillasyster och vad jag kan läsa mellan raderna ett nytt boende eller. Lycka till med allt Ni är en så härlig familj. kram från ett örebro med blixtar och dunder

    SvaraRadera
  2. Jösses vad nyfiken man blir nu!!! :))

    SvaraRadera
  3. Nytt hus på g?? super nyfiken!!! :)

    SvaraRadera