fredag 24 maj 2013

Välkommen Valentin och Isabella

För exakt fyra veckor sedan föddes min storasysters andra barn, en liten Valentin. Och sent i onsdagskväll föddes min lillasysters första barn, en flicka som ska heta Isabella.

Jag tror inte ni förstår hur fantastiskt söta och gulliga dessa två bebisar är och hur välkomna de är i vår familj. Två nya liv. Det är inte bara babyboom i vänkretsen utan även i familjen... 2013, vilket år!

Två älskade nyfödda bebisar...
 ♡ 

...gör ju såklart att vi längtar ännu mer efter vår lillasyster.
Speciellt storasyster. Hon tycker det är dags för sommarvärme för då kommer bebisen och hon har börjat boa i sitt rum. Igår vek vi alla babykläder fint och det är hemskt viktigt att de ligger på en hylla i Keilas skåp.
Hon är redo!

Hoppas det blir en solig och härlig sommar så att den svischar förbi...

♡ 


5 kommentarer:

  1. Vad mysigt med kusiner i så nära ålder! Min syster fick en kille för tre månader sen och nu väntar vi på att vår lillasyster ska komma vilken dag som helst <3

    SvaraRadera
  2. Åh :-) Isabella är så fint, min dotter heter så också :-)

    SvaraRadera
  3. Wow, vilken helt ljuvligt underbar blogg!
    Vilken underbar familj du har och sen vill jag också säga att du är sååååå vacker! Kram och all lycka med hela familjen!

    SvaraRadera
  4. Jag fick lite tårar där ...
    Den kärleken syskon emellan är så stor.
    Att Keila boar låter helt underbart mysigt.
    Det är en stor händelse ni har framför er .
    Flickorna här hemma grimaserar och skrattar ihop och börjar få ett sånt fint utbyte.
    Kärleken ... den e fin den
    ♥♥♥

    SvaraRadera
  5. ååå, så söta! Jag blir också bebissjuk men jag måste vänta 241 dagar på min lilla :)

    SvaraRadera