måndag 27 maj 2013

Morsdag

Morsdag, ännu en anledning att träffa sina nära och kära och mysa med.
Vi började söndagen med en lunch hos Henriks föräldrar för att fira (farmor) Yoko och den fantastiska mamma hon är.
Sedan fortsatte vi mot mina föräldrar där vi åt middag och där jag firade min fantastiska mamma med ett halsband med två hjärtan och ett iPad-fodral i läder. Det var mutti värd i år.
Mellan utflykterna passade Keila på att fira mig med en present och pussar och kramar i massor.

Hoppas ni hade en mysig Morsdag med era underbara ungar alla fantastiska mammor...

Morsdagsfirande i PdL-byxor, Ver de Terre-fleece och ballerinor från Mallis.

Olivia med Alexandras lille Valentin.

Någon som längtar lite...?

Fin i håret på morsdag.

Det var första gången Keila träffade lilla Isabella och hon blev lite konfunderad, hon trodde det var vår lillasyster som äntligen kommit. Hon har tydligen helt missat att moster "Oulla" haft en bebis i magen...

Min morsdagspresent från Keila behövde inte ligga och damma precis...

Just nu är jag tokig i hallon. Dagens frukost med Hanna och Pernilla.

Nu ikväll gjorde jag en fantastiskt god Nicoise och drack en alkohlfri öl till.
Mycket uppskattad mat här hemma. Vi kör nästan enbart på sallad och grillat.

Nam...nam...

Hoppas ni haft en lika mysig start på denna veckan.


1 kommentar:

  1. Ja det här med att göra frisyrer. Att det kan göra ett mamma hjärtat så otroligt glatt.♥

    SvaraRadera