måndag 20 maj 2013

Lilla stora magen i v 27

Fastän magen inte är störra än den var med Keila så känner jag mig stor som en ardennerhäst redan.
Kanske beror det på att jag inte gått upp lika mycket i vikt runt om än så att det känns som att magen är mycket större?

Dagen har spenderats på Victoria Park Spa med Poonam och Luisa och jag har fastän jag inte gjort något annat än legat på en solstol och halvsovit haft mycket och onda sammandragningar.
Är inte det märkligt då?

Magen i vecka 27 med Keila uppe i Mori Tower i Roppongi Hills med utsikt över hela Tokyo.


Magen i vecka 27 med lillasyster på Victoria Park Spa i Malmö.

Nu ska vi se på the Hobbit och frossa i vattenmelon, en av mina cravings.

5 kommentarer:

  1. Åh VATTENMELOOOON samma hääääär!!! //Stina

    SvaraRadera
  2. Hoppas det blir mindre ont framöver. Härligt med spa ! Kram

    SvaraRadera
  3. Så fint gravid du är! Själv ser jag ut som en flodhäst men så ska jag ju också föda vilken dag som helst :) Ta hand om dig och vila mycket så det inte blir en majbebis för dig också!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. En sådan mage önskar jag mej också tack :) Misstänker att jag kommer att bli jämntjock den här gången också hahaa

    SvaraRadera