lördag 18 maj 2013

Sommarvärme

Denna helg har det varit sommar. Jag hoppas att vi får känna mer av denna värme denna sommar.
Antagligen kommer jag få äta upp de orden senare när jag är tyngre och tröttare... Men vad gör det om en månad eller två?

Vi har grillat med mina syskon hela helgen och kusinerna har lekt från morgon till kväll ute så pass att vi fått byta badvatten 2 gånger på kvällarna på grund av all smuts. Härligt!

Imorse köpte vi kyssebär på torget i Trelleborg. Keila köpte en solhatt på Lindex. Himla söt.

Mysigare än såhär blir det inte.
Idag tittar vi på Eurovision Song Contest och det råder delade meningar om vem som är bäst.
Alla killarna röstar på Vitryssland...
I wonder why... ;-)

Två som kastat in handduken.
Jag och lillasyster, som brukar ha en vakenperiod vid denna tiden, hejar vidare.

2 kommentarer:

  1. Skulle vara kul om du kunde tipsa om mysiga cafeer samt restauranger i Skåne! Gärna barnvänliga:-)

    SvaraRadera
  2. Ja, visst har det varit härliga dagar...lagom varmt!! Och de små liven kan ut och röra sej som kalvar på grönbete...det behövs efter denna långa vinter..följer din resa, du skriver kul och så e Keila så himla söt att titta på..när är lillasyster beräknad...jag ska bli mormor vid ungefär samma tid...ha det bra ni alla, hälsa Rasmus och Julian..följer dom också, kram från en Malmöbo

    SvaraRadera