söndag 5 maj 2013

Små hjärtan & Care Of

Vår favoritaffär just nu är Små Hjärtan & Care Of i Höllviken.
Keila och jag körde ner en regnig fredag och fick provat ut massor av fina vår- och sommarkläder med proffsig hjälp och Keila var mer än nöjd över allt hon hann med att prova framför speglarna. Det mesta valde hon själv ut.

Små Hjärtan & Care Of har ett brett sortiment och det är väldigt sällan man ser en sådan stor babyavdelning som de har. På baby trängs allt från Petit Bateau, Emile et Rose, Tommy Hilfiger, Gant, Mexx, How to Kiss a Frog och Lundmyr bara för att nämna några.
För de lite större flickorna som Keila finns även Creamie, Mexx och Me Too, tre favoriter som inte svider i plånboken.

Storlekarna sträcker sig från yttre-pytte-mini strl 40 ända upp till 170 cl och det finns för både pojke, flicka och "hennar". Keilas absoluta favoriter ifrån i fredags var ett par rosa klassiska trätofflor och en bikini med tillhörande klänning från Mexx. 

Byxdress från Me too.

Finaste klänningen från How to Kiss a Frog.

Sötaste rosa tofflorna från Tessa och Mimmi clogs
 och kan beställas i vilket utförande man vill i butiken.

"Vad ska vi nu prova?"

Underbara Emile et Rose.

För de minsta.

Bikini från Me too.

"Den här tyckte jag om..."

Bara det är rosa så...

Testar "svinget" på How to Kiss a Frog-klänningarna.
De höll måttet!


Keila valde ut favoriter till kusin Julian också.

Och en svängom med en skyltdocka.
"Såhär håller man när man dansar!"

Me Too.

"Titta mamma! Jag har byssor!"


Just nu erbjuder Små Hjärtan & Care Of mina läsare 15% rabatt på ett helt köp om man säger Danni&Keila när man ska betala.
Passa på att köpa vårklänningen till lillan, en nyföddpresent eller doppresent till vännernas nytillskott, vårjackan från bästa Ver de Terre eller badkläderna till sommarens semester. 

För att ta del av rabatten måste du följa "Små Hjärtan &Care Of" på Instagram samt "Gilla" på Facebook.
För er som inte bor nära Höllviken kan jag glatt meddela att butiken kommer att äntligen öppna en webshop i juni och då kommer fler av er kunna ta del av de erbjudanden butiken kör.
Håll utkik här i bloggen för mer information!

Ha en fin dag i solen!

3 kommentarer:

  1. Jag håller med dig! Jöttefina kläder där. Jag lyckas alltid köpa något när jag är där..... Det är inte bra för plånboken:)

    SvaraRadera
  2. Måste bara fråga vad det är för märke på träskorna, min dotter hade älskat dom :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Linn. Träskorna kommer från Tessa & Mimmi clogs och kan beställas i vilket utförande man vill i butiken.

      Radera