måndag 6 maj 2013

I'm 31!

Tvåbarnsmamma vid 31 låter fint i mina öron.
Jag har som nämnt innan varit lite bekymrad över att det blir hela tre år och fyra månader mellan flickorna, jag vill ju att de ska ha så mycket glädje av varandra som det bara går. Men jag är nu mer övertygad om att vi valt rätt för vår familj. Det kommer bli så bra så!

Igår var det min födelsedag och Henrik överraskade med god frukost, vackra enorma rosor och paket.
Senare på eftermiddagen körde vi till Näset där vi åt en god lunch på Fiskrögeriet (är det fullt på Aldo så är det) och stannade sedan till i Höllviken på Märtas (fortfarande fullt på Aldo) och tog en god kaffe innan vi fortsatte ner till Trelleborg där vi firade lilla Vendela som fyller fyra år idag. Full rulle som vanligt! Inte undra på att jag däckar strax innan tio varje kväll.


En gammal festtopp blev en gravidtopp.
Man måste ju vara fin när man fyller år!

Mys i väntan på lunchen.

Keila provsmakar Fiskrögeriets smör...

Nam nam...

Sura Bettan...

Och glada Bettan, det är våra tvillingar det.




Hemskt kul med en liten lekplats på ett café. Bra betyg för Märtas där.

Kalas för Vendela klämde vi också in.

Mys med liten Valentin. 





1 kommentar:

  1. Underbara blommor och härliga bilder, Danni.
    Go kram
    Essie

    SvaraRadera