torsdag 14 mars 2013

"Outnings-present"

När vi precis fått reda på att vi väntar en lillasyster och jag outade detta kom Pernilla och Hanna med världens sötaste "outnings-present" på en fika,
 (fast båda visste redan i v 7 att det låg en liten bebis där inne).
 Så himla gulliga!
Jag är så glad och tacksam över alla de underbara och fina tjejer jag träffat genom bloggen som kommit att bli nära vänner. Jag är lyckligt lottad med så många fina vänner runtomkring mig.

I en jättefin låda...

Låg världens sötaste kofta och lilla mössa.

Vitt och ljusrosa, precis som jag vill ha det.

Tusen tack sköna bönor för denna fina present. 
Det ska vi använda flitigt på lilla E.

6 kommentarer:

  1. Åh så fint. Så snällt

    SvaraRadera
  2. Åh vad fina dom var!!!!

    SvaraRadera
  3. Åh vilka söta kläder! Precis min smak! Det ska vara rosa i massor till små flickor ;-)!
    Bra vänner är det finaste som finns!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Om man har många fina vänner så tror jag att man är en himla fin vän själv!!

    SvaraRadera
  5. Kära töser det där!! :-)

    Kram

    SvaraRadera