måndag 11 mars 2013

Keila "Hmörjer"

Keila tycker det är väldigt viktigt att vi smörjer in magen varje dag och ser det som en viktig "storasyster-uppgift" som inte får glömmas bort.
Vi använder svenska märket Estelle and Thilds Pregnancy stretch mark oil. 
Det har blivit vår lilla grej. 




Hon är så gullig när hon kommer med flaskan och slår den mot sin handflata och säger, 
"Nu ska vi hmörja!" 
Hon tror att det är för bebisens skull och det får jag väl hålla med om att det på sikt blir, 
inte kan man förhindra bristningar med olja men det känns ändå bra att göra det 
och jag klarade ju mig förra graviditeten.

6 kommentarer:

  1. Gud vad gulligt! Hon kommer bli en toppen storasyster tror jag!
    Älskar när du skriver hur Kelia uttalar saker, jag kan riktigt höra henne säga det:-) Minns att du hade en film här på bloggen för länge sen, när Keila berättade att någon på dagis hade slagit någon, tror jag såg den 10ggr! Så söt!
    Hoppas ni mår bra hela familjen!

    SvaraRadera
  2. Smörjer oxå magen =) dock med body shops cocao butter i stick, om det hjälper - vet inte, men känns som en lyx och en mysig stund med magen =)

    SvaraRadera
  3. Men nääääe så gulligt!
    Vilken fin storasyster hon kommer bli <3

    Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Vad gulligt, och det hjälper mot det torra och kliande iaf:) Kram

    SvaraRadera