söndag 24 mars 2013

Babyshower för Alexandra

Idag hade vi en liten babyshower för min äldsta syster. Hon väntar en liten pojke nu i april och vi passade på att överraska  med en liten fest innan han kommer. 
Alexandra blev överraskad och väldigt förvånad när vi stod ett gäng tjejer i hennes vardagsrum när hon kom hem, hon blev så rörd att tårarna trillade på kinderna. 
Vi har fikat på godsaker hela eftermiddagen och jag tror jag har någon sorts söt-koma nu. Jag är illamående och yr... Men gott var det! 
Den fina babykorgen som jag bäddat med ljusblått var en lyckad present.

Olivias babyblå cupcakes var en hit.

Keila, Anton och Vendela.

Mitt stora hjärta skötte sig som en riktigt stor tjej.
Är trotsperioden över för denna gång?!
Hoppas kan man ju...

Jag och Luisas lille Oscar. 
Åh Gud vad jag längtar efter vårt lilla hjärte-E. 

Vi fortsatte med söndagmiddag hos mamma och pappa. 
Mysigare avslut på denna vecka kan man knappast ha.


Tusen tack alla fantastiska tjejer som hjälpte mig anordna 
denna underbara babyshower helt i ljusblått.
Nu väntar vi spänt på att lille V ska komma...

4 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt med babyshower! Förstår att hon blev rörd till tårar! Så fint ni fixat! Älskade de ljusblå ballongerna!

    SvaraRadera
  2. Åh vad mysigt med babyshower! Förstår att hon blev rörd till tårar! Så fint ni fixat! Älskade de ljusblå ballongerna!

    SvaraRadera
  3. Hej Danni!
    Ja, det är väl härligt med överraskningar, halva nöjet att fixa det,tycker jag. Ni hade gjort det jättefint o gott smakade det också, no calories at all, hm....
    En härlig söndagseftermiddag i gott sällskap, trots utelåsningar, uf....
    Ha det så gott så länge, pussa söta Keila o hälsa Henrik så mycket.
    En go kram o var rädda om er.
    Essie

    SvaraRadera
  4. Superstort tack till finaste familjen och vännerna som ordnade så fint för mig, vilken överraskning!! Såg att lille Klas också ligger i Moseskorg om dagarna http://blogg.svt.se/ebba/2013/03/sondagkvallen/ Jag och Ebba! Puss, storasyster

    SvaraRadera