tisdag 19 mars 2013

I'm a winner!

Förra helgen var jag på Kids & Friends i Borgeby och förälskade mig i en tunn, kort, rosa dunjacka att ha till våren. Bäst av allt är att den går att öppna upp nerifrån så att magen kan puta ut.
Jackan kommer från Malvin och kommer sitta som smäck i vår när jag ska ut och röra på mig med väninnorna. Och så kommer den matcha alla rosa filtar som baby E ska ha i vagnen när jag ska gå av mig gravidkilona. 


När jag betalade denna godbit bad kassörskan mig att skriva upp mig 
på en tävling om presentkort som skulle dras redan nästa vecka.
Och vem tror ni de ringer dagen efter?!
Moi!

Jag har fan aldrig vunnit något i hela mitt liv.
Jag blev så himla glad att jag fällde en tår.
Presentkort på 1500 kr vann jag! Alltså blev jackan mer än gratis.
Jag tror inte Henrik ser det så, men vi andra kan väl låtsas...?

6 kommentarer:

  1. Men.. Wooow!
    Grattis!!
    Jag vinner heller aldrig något, inte alls bitter över det ;-(

    Jag hade tänkt preciiiis som du.. Gratis jacka, tack så mycket ;-)

    Kram Kram!!

    SvaraRadera
  2. Grattis!! Vinner heller aldrig... (Förutom alla dem miljoner pund, dollar och euro jag får mail om lite då och då från okända människor. Även vunnit en och annan BMW, Mercedes och iPad!)

    SvaraRadera
  3. Nice !!Förstår att du känner dig nöjd!!
    Gratis och Grattis !! JA... det låter bra det :)

    SvaraRadera
  4. Hej Danni!
    Glömde ju att gratulera dig idag, så här kommer det GRATTIS!!!
    Alltid roligt att vinna, go kram till er o var rädda om er.
    Essie

    SvaraRadera
  5. Grattis! Vad kul med vinst.. Ingen dålig vinst var det heller! :-)

    Trevlig helg!!

    SvaraRadera