söndag 17 mars 2013

In love with a house

Idag har vi varit på husvisning och både Henrik och jag blev förälskade.
Andra hus vi tittat på har jag haft svårt att se framför mig hur det kunnat se ut men just detta kunde jag se allt...
Ett vitt staket runt trädgården där våra två flickor kan springa och leka.

"Nära havet vill jag bo..."

Keila sa nu ikväll när vi bläddrade i häftet, "Där vill jag bo".
Kan ju inte bli ett bättre betyg tycker jag.
Vi får se hur det blir. Det är ju en del som ska klaffa innan man kan köpa hus.
Det blir nog i det området i alla fall.

8 kommentarer:

  1. Ser fram emot att höra allt om huset imorgon :-)

    SvaraRadera
  2. Oh va spännande!! Hoppas allt "klaffar"! <3

    SvaraRadera
  3. Berätta! Var? ;) Stina (stinolino)

    SvaraRadera
  4. Vilken kommun?? :)

    SvaraRadera
  5. Hej Danni!
    Så spännande, ja man vet direkt när något stämmer. Håller tummarna för er, ha det så gott så länge. Pussa Keila från mig o hälsa Henrik så mycket.
    Go kram o var rädda om er.
    Essie

    SvaraRadera
  6. Men åhhhh vad underbart!! Hoppas hoppas det blir erat! <3 hehe jo det där med att flytta ;) nu är ni " igång " igen! Gud så underbart!

    SvaraRadera