tisdag 26 mars 2013

Kom så våren!

Nu tycker jag det är dags för våren att komma. För så länge det är vinter känns det som hundra år tills vår sommarbebis kommer.
Jag har redan trotsat vintern lite grann och ätit en god lunch i solen utomhus. Det gäller att passa på!
Och den som mös allra mest var lilla Astrid.

Först en god frukost inomhus.

Sötaste bebisarna på hela näset och Märtas.

Till Nama nådde solens strålar.
Så härligt!

Idag fick Keila pynta påskriset. Det här året gjorde hon det helt själv...så när som på fjädrarna som jag fick vira fast när hon pekat ut var.

Här ifrån soffan blev det himla mysigt ute på köksbordet.

Nu är vi redo för påsken och lite vår.
Ja, jag vet att jag tjatar.

1 kommentar:

  1. Åh, vad härligt det ser ut med utelunch! Tänk vilka härliga sommar- och höstluncher utomhus som väntar för dig nu under mammaledigheten!

    SvaraRadera