torsdag 3 mars 2011

Road trip till Hbg

Igår styrde Keila och jag bilen mot Helsingborg för en lunch och lite shopping med Janni och Emilia.
Vi åt god pasta på Papi och tjejerna skötte sig fint som vanligt.
Nu har det snart gått ett år sedan tjejerna föddes och vi började umgås. Var tar tiden vägen?

Det roliga med Janni är att när jag träffar henne känns det som om vi känt varandra mycket längre än ett år.
Vi kan snacka om väldigt mycket och tycker lika i mycket.... Haha!

Efter Hbg åkte vi hem till mina föräldrars hus och där väntade vi in Henrik som ville hämta Vendela på dagis.
Hon hade skrikit: "Heeeeej Hiiiiiiin!" när han kom, haha!
Tjejerna älskar att leka med Henrik och ger honom inte en lugn stund.

"Nicke Nyfiken är en apa..."

"Vafan, säger du att jag är lik en apa!?"

Busungarna...

När Keila somnat drack vi ett glas vin och mös.
Kan inte bli bättre än så en onsdagskväll.

6 kommentarer:

  1. Haha vilket "evil eye" hon kan få Keila !

    Åh vin........

    SvaraRadera
  2. åh så spännande med roadtrip!
    Och kul att träffa en ny vän som det känns som man känt länge, jag tycker inte det är så ofta man hittar nya nära vänner nu när man blivitr "vuxen" tihi!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha jag älskar dina kommentarer till dina bilder, dör av skratt varenda gång! :)

    SvaraRadera
  4. Jisses, skratta så att jag nästan trillade av stolen, du är för härlig, mera sånt, Danni. Goa, söta ungar, det gjorde gott att få träffa er idag. Pussa Keila o hälsa Henrik så mycket.
    Stor go kram
    Essie

    SvaraRadera
  5. Hahahahha den där arga minen har Elias med! hahahah så söt hon är!

    SvaraRadera