tisdag 15 mars 2011

Keila and the nannies

De här två söta tjejerna, (jag kan inte se skillnad på vem som är vem),
är Keilas nannies. Hon älskar dem.
Och får hon inte hänga med dem är det gråtattacker och "tannagnissel" som gäller.
Väldigt skönt för en trött mamma med massor att
fixa inför föräldrarnas hemkomst imorgon,
att någon tar Keilisen och leker, byter blöja och badar henne.
Jag förstår nog inte hur lyckligt lottad jag är.
När som helst ställer dem upp och passar skruttungen
så att mamman och pappan kan gå ut för en bit mat och ett glas vin alldeles själv.
Vi får väl hålla till godo så länge dem inte kommer in på disco
och nattklubbar för då antar jag att vår Nanny-tid är ett minne blott...

I love my nannies!

5 kommentarer:

  1. Heej
    Tänkte skicka länken till bloggen men hittar inte din mail!
    Kram martina

    SvaraRadera
  2. Hej Martina.

    Min mail är danielladahl@gmail.com

    Kram

    SvaraRadera
  3. 2 sjukt snygga nannies!

    SvaraRadera
  4. vilken lyx...att ha så snygga nannies menar jag :) /Natta

    SvaraRadera