lördag 5 mars 2011

Kvällens meny

Igår kväll lagade jag middag och så gott det blev, om jag får säga det själv.
Till förrätt gjorde jag Pilgrimsmusslor med bacon och grön sparris.
Jag ääälskar pilgrimsmusslor.


Till förrätten serverades ett gott vitt vin...

Till varmrätt blev det citronpepparstekt fjärilslax med ricottafyllda tortellini och färskriven parmesan.
Nu är ni lite imponerade va?
..................
Jag kan om jag vill...
Jag fick i alla fall högsta betyg av Henrik.


Nu ska vi kicka igång dagen här i Trelleborg, först blir det powerwalk med vagnen och sen ska jag på Pomp de Lux-party hos Alexandra. Då ska Henrik och Keila ska ha "pappa-dotter-tid". Perfekt!

2 kommentarer:

  1. Yammi, det såg förbenat gott ut, jag älskar lax, i alla dess former. Ha en härlig dag o njut livet. Pussa Keila från mig o hälsa Henrik så gott. Vi syns o hörs.
    Stor go kram
    Essie

    SvaraRadera
  2. Mums!Älskar pilgrimmsmusslor. Måste testa detmed bacon och sparris.

    SvaraRadera