fredag 11 mars 2011

En dag med Lotta och Pyret

Det blev fika på Märtas och så kikade vi in på Prinsar och Prinsessor där vi fyndade lite, 50-70% rabatt är inte helt fel ju... Barnen skötte sig i vanlig ordning och fick rån och räkor att kalasa på.

Fina Lotta och hennes lille William.

Snälla och rara barn har vi...än så länge!

Världens godaste räksallad. Längtar redan till nästa gång...

Nestlé Smoothien som vi fick av Alex och Ludde får tio poäng.
Keila kan hålla den själv och den är så god.
Någon som vet vad den kostar? En klar konkurrent mot överskattade Ellens Kitchen.

Nu bär det av mot Ystad där det blir vinlunch med Fia v.P, Alexandra, Venna och Keila såklart.
Ha en fin fredag...


7 kommentarer:

  1. Vad duktig Keila är som dricker själv och vad kul att hon gilla dem!!

    Enligt den broschyren jag fick ska den kosta ca 10 kr och finns att köpa på ICA, Coop och i Vi-butikerna.

    Hoppas ni får en mysig dag i Ystad!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Min lille Wilmer älskar också den. Kostar runt 10 kr och finns nog i de flesta matbutiker skulle jag tro.

    SvaraRadera
  3. men alltså Danni, jag har ju världens största dubbelhaka på den bilden! Hoppas inte min PT läser din blogg, hon kommer ge mig ett stört träningsschema i så fall haha!

    SvaraRadera
  4. Vilken himla söt body! Vart har du hittat den? Vad fin din blogg blivit, fast den var fin innan åxa:) trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Så söt hon är när hon dricker smoothie!! Och att hon kan! :) Inte lätt att komma på hur man suger ur sugrör ju!

    SvaraRadera
  6. så sött när hon håller den själv..måste provas.. Ellas kitchen bara sprutar överallt om dom håller själv ju..hihi! vi saknar er! Puss

    SvaraRadera