måndag 7 mars 2011

Mysig söndag

Igår gick vi en lång runda med vagnen och njöt av solen. Precis som alla andra soldyrkare.
Efteråt köpte vi pizza, godis och chips och frossade i Sons of Anarchy. Vid elva sa jag godnatt till Henrik.
Jag var helt slut. Det tar på krafterna att bara vara...

Paus på en bänk i solen.

Mina Easy Tones ska fixa rumpan till sommaren...
Dem är grymma, jag känner i både rumpa och lår idag efter vår långa runda igår.

Keila sov gott i vagnen hela turen.
Jag provade att låta henne sova på eftermiddagen bara, det blev 2,5 timme i ett sträck och så somnade hon klockan 20.00. Tack för tipset!

Nu är klockan halv nio och Keila har just börjat dagen med en flaska välling.

Vi får se vart det bär idag...

3 kommentarer:

  1. Hej Danni!
    Skall kanske prova dom skorna, kan väl göra underverk med en "gammal" tant he, he. Skönt att ni hade en go helg, jag var ute o gick en lång runda igår morse, gjorde gott kan du tro. Måste få igång dom vilande musklerna. Goa bilder, söta unge, pussa Keila så mycket från mig o hälsa Henrik. Vi syns o hörs.
    Stor go kram
    Essie

    SvaraRadera
  2. Oh...kanske värt att investera i sånna skor,det är tänkt att det ska bli gott om prommenader i vår :)

    SvaraRadera
  3. Wilda vägrar att äta själv hahhaa

    Hur har det gått med sömnen?

    SvaraRadera