måndag 12 augusti 2013

Surprise!!!

Tror ni jag blev överraskad igår när Henrik bad mig skutta in och hämta en grej han hade glömt hos Alexandra och Johan och alla mina underbara väninnor står i Alexandras hall och skriker SURPRISE!!!
En överrasknings-babyshower som jag aldrig kunnat ana, trodde kanske bara sådant anordnades när man väntade första barnet men mina systrar och tjejerna passade på att vara barnfria, äta god lunch och goda kakor med kaffe en söndag. Jag blev så rörd och glad att jag totalt tappade talförmågan och bara började gråta och sammandragningarna gick i ett. Jag trodde jag skulle föda på hallgolvet ett tag...

Vi hade en mysig eftermiddag och jag fick fantastiska presenter.
Underbara tjejer, tusen tack för att ni finns och förgyller mitt liv. Jag är så lyckligt lottad med så många underbara, vackra och starka kvinnor runt omkring mig. Fantastiskt!

Ja ni ser själv, jag fick hålla i magen så chockad jag blev!




Olivias cupcakes.


Anton, Keila och Vendela.

Tack, tack, tack!!!

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar överraskning!! :) Fantastiska vänner du har!

    Vet du var Vendelas klänning kommer ifrån? Sååå fin!!

    Kram

    /Madeleine
    Instagram: maddigram

    SvaraRadera
  2. vilken trevlig överraskning. Underbar ROSA tröja till lillasyster :-) kram iml i örebro

    SvaraRadera